2. juli 2021 - kl. 08:00Rune Jakobsen

VELUX Commercial Bramo fortsetter å vokse, i denne omgang innebærer det to nye ansettelser. Disse vil være viktige bidrag til å fortsette arbeidet med og ivareta kundene på best mulig måte.

Som en del av servicebransjen legger Bramo sin stolthet i å sørge for at de som benytter produkter og tjenester de tilbyr er fornøyde. Nøkkelen for å få til dette er dyktige medarbeidere som står på for at oppdragene som utføres oppfyller de krav og ønsker som kundene har. Tony Ørsleie og Chrisander Rymsø Teigen skal fremover bli en del av teamet og jobbe med henholdsvis service og montasje på prosjekt.

Lang erfaring

Ørsleie har lang erfaring fra servicebransjen. Opprinnelig tok han utdannelse som tømrer, men har tatt mye videreutdanning og har nå tilbrakt omtrent halve arbeidslivet og over 15 år som servicetekniker. Datamaskiner, treningsutstyr, ventilasjon og varmesystemer er bare noe han har jobbet med gjennom disse årene.

– Jeg gleder meg til å begynne og komme i gang med jobben. Som person er jeg veldig nysgjerrig og liker å lære så jeg kan forstå mer av hvordan elektronikken fungerer. Bramo har veldig spennende produkter, det var hovedgrunnlaget for at jeg søkte på stillingen. Inntrykket mitt så langt er at Bramo er en seriøs aktør som leverer kvalitet, det ser jeg frem til å ta del i, sier Ørsleie.

Klar for nye utfordringer

Som en praktisk anlagt type har Rymsø Teigen på 22 år allerede fem års erfaring som elektriker. Med fagbrev som gruppe L-montør har han nå i to og et halvt år jobbet med prosjekter av ulike slag, blant annet montering av elbilladere. Nå ser han frem til videre utvikling og en mer variert hverdag.

– Etter å ha jobbet fem år i samme firma var jeg klar for å prøve noe nytt. Gjennom en kompis som begynte å jobbe i Bramo tidligere i år har jeg fått et godt inntrykk av bedriften og fikk nyss om at de ønsket flere folk. Jeg føler meg heldig som får sjansen til å være en del av en så solid bedrift og et så kompetent team, forteller Rymsø Teigen.

Gledelig utvikling

Daglig leder i VELUX Commercial Bramo, Hans Berg, er godt fornøyd med utviklingen. Til tross for pandemi og usikkerheten det gir fortsetter veksten selskapet har hatt de siste årene.

– Det er svært gledelig å kunne ønske velkommen til Tony og Chrisander. Vi har troen på at de vil bidra positivt med sine erfaringer og kunnskap til det arbeidet vi utfører. Det er alltid godt å få nye krefter inn i organisasjonen for å løfte Bramo videre. Det er de dyktige medarbeiderne våre som gjør at Bramo leverer så godt år etter år, avslutter Berg.