16. desember 2020 - kl. 17:00Rune Jakobsen

Enda bedre ivaretakelse av kunder med tanke på både planlegging og gjennomføring av prosjekter blir resultatet når VELUX Commercial Bramo ansetter en ny prosjektleder.

Med lang erfaring innenfor prosjekter i ulike bransjer blir Per Jogeir Karlsbakk et viktig tilskudd til Bramo sin tekniske avdeling. Som automasjonsingeniør har han med seg verdifull kunnskap fra en bakgrunn innen blant annet marine og offshore og som konsulent i bygg- og anleggsbransjen.

– Inntrykket mitt av Bramo så langt er at det er et veldig solid og seriøst selskap med faglig dyktige ansatte. Jeg ser veldig frem til å bidra med kunnskap fra min varierte bakgrunn inn i arbeidsoppgavene så vi sammen kan skape gode resultater for kundene, sier Karlsbakk.

Etter kun et par dager i jobben ligger fokuset på å lære så mye som mulig om alle produktene og hvordan prosessene rundt dem fungerer. Gjennom observasjon av systemene i forskjellige bygg legges grunnlaget for nødvendig innsikt i hvordan jobben foregår, og alt henger sammen.

– Dette blir en viktig del av jobben jeg skal gjøre fremover, og det er helt nødvendig å få en grundig innføring. En del har jeg vært borti tidligere som prosjektleder med produktleveranser av miljøovervåkingssystemer mot offshore og marint marked, men nå er produktene helt nye for meg. At det er så gode muligheter for utvikling av egne kunnskaper er kanskje det mest spennende med jobben, forteller Karlsbakk.

Viktig med utvikling

VELUX Commercial Bramo har et kontinuerlig fokus på å bygge team som sørger for god ivaretakelse av kundene og deres behov. Med påfyll av gode hoder som bidrar til å øke både kompetanse og kapasitet vil det være mulig å opprettholde den høye standarden på alle leveranser.

– Vi ser veldig positivt på at vi har fått inn en ny prosjektleder med så lang og god erfaring. Vi har stor tro på at Per vil bidra veldig positivt for oss og våre kunder. Arbeidsoppdrag og mengde er stadig økende for prosjektlederne våre, og nå vil det med denne nyansettelsen være mulig å levere de samme kvalitetsproduktene som vi alltid har gjort, avslutter Eirik Frøyding, avdelingsleder for teknisk avdeling i VELUX Commercial Bramo.